Tuesday, July 7, 2009

saje busan2!!

1. apa perasaan anda sekarang
- Cuak nk stat final sem

2. saya nak makan
-pengat durian
(lame xmkn)

3. saya x suka
-ape yg sy xsuke. ;p

4. impian saya
-dpt ape yg diimpikan. ;p

5. haiwan yg saya tidak suka
-hiawan yg x mcm haiwan.

6. saya harapkan
-dpt ape yg diharapkn .;p

7. jika boleh diputarkan masa
- sy xkn putarknye kembali.
(pndg ke dpn)

8. saya pada 10 thn akan datang
- kawin n kehidupan spt org yg berkahwin

9. hp saya adalah
aset paling xde harge. ;p

10. saya pernah bercinta sebanyak
- jenis percintaan yg wujud kat bumi nie.

11. saya suka pada
-tmpt yg tenang.
(of coz bkn KL ;p)

12. kawan2 saya
- adalah kawan dunie n akhirat, amin...

13. pernah dikhianati
- ade. tp wat tau jer. ;p


14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda
- doa yg baik2 jer...

15. senaraikan orang untuk di tag
- hah.... kantoi. sape soh bace.
dh kene tag hah...

No comments: