Tuesday, July 14, 2009

new day..... new beginning

HuhU... ari petame merempuh last semester..
letih siot...
kene set up bilik projek...
bagai pekerje buruh bergaji RM450..
setelah siap sume...
tibe2.. jeng3..
aku nyer ketua kursus n cikgu aku menyerang masuk...
dan terus menyergah seperti harimau kelaparan..
ketua kursus:"hah tgk video ape tue"..
aku:"errr...xde ape2 cik... "(dgn muke cuak)
ketua kursus:"owh.."(die pun report kat cikgu aku)
cikgu aku:"la apesal x stat projek lagi"
(kami pun wat muke blur)....
kami= aku n group members
ketua kursus:"esk pakai uniform"..
aku(dlm ati): "pergh.. abis la kene skolah pasal pakaian plak."
ketua kursus:"kalau x pkai saya @#$%^&"
aku:"baiklah"..
*ketua kursus n cikgu aku pun blah dr citu dgn muke sinis...
*sesi aku n team aku diceramah abis tuk ari nie..
esk masih ade...(xmau dh kene skolah)

~~ Go...go MACRO-UIV ~~

;p

No comments: