Sunday, July 12, 2009

Tag lagi...


1. Nama-nama timangan anda?

-ejal
-hafizal
-fizal

2. Anda seorang yang??

- ade krekter yg tesendiri..
(xde pencopyian aku buat)
* ape yg ko knl n lihat, itu lah aku....
(AKU ADALAH AKU)
;p

3. Insan yang teristimewa??

-Always family first.
-Frenz.
-tok guru n mak guru yg mengajar aku selame nie
-awek2 yg tegile2kn aku (haha)

4. Lagu kesukaan anda??

- laskar pelangi

5. Makanan kesukaan anda??

-makanan yg org blanje arr..

6. Warna kesukaan anda??

-blue for boys, ;p

7. Sikap yg membuatkan anda Stress??

- sikap mengaharap kat org lain.

8. 3 benda yang mesti ade dalam Beg anda??

- buku, lappy, pansel box, scientific calculator n thumb drive

9. Kali terakhir anda menangis dan mengapa??

- huyo, aku laki yg ssh nk nagis..

10. TAG 6 Rakan anda...
6 org petame yg bace tag nie....
buat jgn x buat...

No comments: